The Needs Meme

Posted: Tuesday, August 05, 2008 by Travis Cody in
28

Our dearest Queen Mimi tagged me for a meme, the lineage of which is extensive and has something to do with a corset.

What about the corset? I didn't ask.

Anyway, this is called the Needs Meme and there are rules.

All you have to do is Google your first name with the word needs behind it and post the results. Don't forget to tag tag tag (if you are the tagging sort)!
So I did that and Google says Travis needs 7,190,000 things. Hokey smokes Bulwinkle! Let's just narrow this down a bit.

According to Google, Travis needs...

...another beer. I haven't actually had a beer in awhile, but should you offer me one I'll certainly accept another. Thanks!

...an editor. Well, I probably would if I was writing anything of substance.

...a sanity check. HA!

...a job watch. Hmmmmm. I guess this one depends on which word gets the inflection. Is it a job watch, as in on the watch for a new job? Or is it a job watch, as in a cool new watch to help me with my job? I dunno. I don't wear a watch, so I guess you could say I need one. But I've got a clock on my phone, a clock on my computer, a clock on my Ipod, and a clock in my car. What do I need with a watch?

...a friend. Well, one can never have too many friends.

...a McCallum loss at Crockett. Huh? I Googled this Google result and discovered that it is a reference to Texas high school football from Sept 2007. There is a school called Lake Travis, and its fate was evidently tied to the game between McCallum and Crockett.

...help. Well this goes without saying.

...to get a customized Wii. Nah. I'm addicted to blogging. I don't need to get addicted to video games.

...his exercise. Well maybe I should reconsider getting that Wii eh? Nah...I prefer working with free weights like the Bowflex SelectTech dumbbell system.

...a home. Nope. Got me a great home!

...donations. All donations gratefully accepted!

Finally, Travis needs to tag...nobody! Hehehehehe! Feel free to steal or borrow as you like.

28 comments:

  1. Bond says:

    Do you like the bowflex system?

    I have to do this one also...maybe Thursday...

    I need a beer and it is only 8:42am

    LOL

  1. Chuck says:

    I think a sanity check is right...anybody who recommends cough syrup to be brainier might need a little help. I'm think'n you should go get that beer you haven't had in a while. Yup.

    *snorting with intermittent giggles*

    Have a great day, Trav!

  1. Oh my God, the third link down had to do with Charles Barkley. I lost my breakfast, and I hadn't even had any, and now I'm feeling decidedly ill. I think I'll go back to bed.

  1. well done travis...it was kind of a fun way to stay out of the dungeon!

  1. Akelamalu says:

    I can't offer you a donation Trav but call in anytime for a beer. :)

  1. I love how yours turned out. Thanks for explaining the McCallum loss at Crockett one. Weird.

    Have a great day Travis. Big hug. :)

  1. I could do this one but there is no need since we have the same name and you've already done the work for me.

  1. Ivanhoe says:

    Ha ha ha, you gave me a few chuckles, Travis. ...And donations are welcome... Same here :o)
    Have a great Tuesday!

  1. Linda says:

    Yes, the McCallum loss at Crockett was a bit odd but it made sense once you investigated further!

    Good job as always! I still need to do this meme myself but there just always seems to be so many other things I need to do first. I need to get organized - and I don't need Google to tell me so!

    As for the sanity check, we all needs that!!!

  1. D'oh! Tisha needs to do this meme too! *sigh*

  1. jennifer says:

    This is one of the coolest Meme's I've seen in awhile. Funny answers all!

    Jen

  1. Yup I have this on my list too. My kid loves Wii.

  1. the teach says:

    Great answers Travis... I did the Needs Meme a few posts back! :)

  1. JohnH985 says:

    Wow, go check out the first thing "I" need....pretty painful.

  1. Matt-Man says:

    You don't need a sanity check. No really...No seriously I kinda mean it. Cheers Travis!!

  1. This is one cute meme... I think I'm gonna borrow it

  1. TopChamp says:

    I too was tagged. But with my real name (which is weird) I just get my own websites and with 'Top' it's just sex sex sex.

    Might post it anyway - I've not been tagged by Mimi many times.

    You got great results!

  1. Thats on tonight right??

  1. This is an interesting one. I may participate, myself. Thanks for sharing yours!

  1. cathy says:

    I did the meme but no beer. sob!
    Any suggestions for my feather. LOL.

  1. Travis says:

    V: One of the guys at work has the dumbbell system. I've used it and I like it a lot. I haven't used the full bowflex machine though.

    Chuck: I think you might be right.

    Charles: Yikes!

    Katherine: Yes it was!

    Akelamalu: As long as you put it on ice. I know how the Brits enjoy their warm beer, but for me it must be cold!

    Sandee: Some of them were actually things I could need.

    Travis: Well reasoned!

    Ivanhoe: Glad I could chuckle you!

    Linda: I like to be able put some of these memes in the queue for a rainy day...or at least when I run out of post ideas.

    Lois: Yes Ma'am!

  1. Travis says:

    CWM: Take your time dear!

    Jennifer: It is pretty cool.

    Starr: Wii seems like too much work.

    Teach: I saw! In fact, I've seen it all over and that reminded me to do it!

    John: Ouch!

    Matt: So what's your point? Bwahahahahahahaaa!

    Terra: Good idea!

    TC: Hmmmmmm!

    Bitter Betty: It is!

    Lana: It was fun.

    Cathy: No beer? That's just sad!

  1. I did this meme, FYI. Some of the things I need are bloody HYSTERICAL! Thanks for sharing. :)

  1. Julie says:

    Good meme Travis! I'm still in the dungeon. But I'll see the daylight sometime!

  1. Who couldn't use a beer?

  1. Travis says:

    Lana: I think it's better with an uncommon name.

    Julie: I'm sure Mimi will let you come out and water the flowers or something. LOL!

    Songbird: Good question.

  1. Jeff B says:

    Jeff needs to get to this meme too before the Queen halls my buns to the dungeon.